Ένας αστυνομικός φέρεται να εξαπάτησε άρρωστο συνάδελφό του αποσπώντας περίπου 187.000 €, τα… Διαβάστε Περισσότερα »
Τι έδειξε η στροφή της Google Ads για τα παράνομα τυχερά παιχνίδια

Η πρόσφατη αναθεώρηση των διαφημιστικών πολιτικών της Google για μη νόμιμα τυχερά παιχνίδια έχει δείξει να αποδίδει. Με θετικά αποτελέσματα να γίνονται εμφανή από τα πρώτα κιόλας βήματα εφαρμογής της.
👉 Δείτε τα ελληνικά καζίνο live
Η Κοινή Αρχή Τυχερών Παιχνιδιών των ομόσπονδων κρατιδίων της Γερμανίας (GGL) επιβεβαίωσε ότι έχουν περιοριστεί οι παράνομες διαφημίσεις τυχερών παιγνίων στη χώρα.
Η συγκεκριμένη εξέλιξη ήταν αποτέλεσμα των συνεχών συζητήσεων που είχε η GGL με τη Google τα τελευταία χρόνια. Προκειμένου να περιορίσουν τη διαφήμιση παράνομων τυχερών παιχνιδιών στη Γερμανία.
Συγκεκριμένα, εδώ και μήνες η Google εφαρμόζει αυστηρότερους κανόνες για τις διαφημίσεις που σχετίζονται με τυχερά παιχνίδια. Επιτρέποντας στη Γερμανία την προβολή διαφημίσεων μόνο από παρόχους που διαθέτουν έγκυρη άδεια από την GGL.
Είχε προαναγγείλει τις αλλαγές στις αρχές Σεπτεμβρίου η Google. Ενημερώνοντας τους διαφημιστές ότι οι διαφημίσεις για υπηρεσίες τυχερών παιχνιδιών στη Γερμανία θα είναι πλέον περιορισμένες. Αποκλειστικά, δηλαδή, σε εκείνες των νόμιμων παρόχων που είναι πιστοποιημένοι από την GGL.
Τι σημαίνει η αλλαγή
Με την αλλαγή αυτή, όλοι οι διαφημιστές τυχερών παιγνίων, ακόμα και οι θυγατρικές εταιρείες, πρέπει να έχουν άδεια GGL για να προβάλλουν τις διαφημίσεις τους στην Google. Επίσης, οι ιστοσελίδες που προσφέρουν συγκέντρωση προσφορών από διάφορους παρόχους, χωρίς να έχουν άδεια, δεν γίνονται πλέον αποδεκτές.
Μια ανάλυση από την GGL, λίγες εβδομάδες μετά την εφαρμογή της ενημέρωσης, έδειξε ενδιαφέροντα στοιχεία. Συγκεκριμένα, ότι οι πληρωμένες διαφημίσεις για μη εξουσιοδοτημένο διαδικτυακό τζόγο δεν εμφανίζονται πλέον στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google στη Γερμανία.
Ο Ronald Benter, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της GGL, δήλωσε ότι η νέα διαφημιστική πολιτική έχει ήδη φέρει θετικά αποτελέσματα. Σημειώνοντας όμως ότι υπάρχει περιθώριο για περαιτέρω βελτιώσεις.
«Θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε στενά την κατάσταση και να συνεργαζόμαστε με τη Google. Για να διασφαλίσουμε ότι οι παράνομοι πάροχοι τυχερών παιχνιδιών θα έχουν όλο και λιγότερες δυνατότητες να διαφημίζονται», ανέφερε ο Benter.