Η συνεδρίαση της ΕΕΕΠ (Επιτροπή Εποπτείας και Eλέγχου Παιγνίων) έβγαλε ειδήσεις για δύο καζίνο… Διαβάστε Περισσότερα »
Βέλγιο – Τυχερά Παιχνίδια: Στα 200€ το όριο
Στα 200€ μειώνεται από τον Οκτώβριο και έπειτα το ανώτατο επιτρεπόμενο ποντάρισμα για κάθε παίκτη στο Βέλγιο. Η απόφαση έρχεται στο πλαίσιο της προσπάθειας που γίνεται από την κυβέρνηση να μειωθεί ο εθισμός στα τυχερά παιχνίδια και αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή από τον Οκτώβριο.
Πιο συγκεκριμένα, το όριο κατάθεσης μειώθηκε από 500€ στα 200€ για τυχερά παιχνίδια ανά ιστότοπο. Οι παίκτες μπορούν να ζητήσουν από τις εταιρίες να αυξήσουν το όριο ξανά στα 500€, αλλά η περίπτωση θα πρέπει να παρουσιαστεί και να εξεταστεί από την αρμόδια Αρχή.
Η Επιτροπή Παιγνίων όταν θα λάμβάνει αίτημα από μία πλατφόρμα – για λογαριασμό ενός παίκτη – για αύξηση του ορίου πονταρίσματος, θα απευθύνεται στην Εθνική Τράπεζα του Βελγίου, προκειμένου να διαπιστώσει ότι οι καταθέσεις του εν λόγω παίκτη δικαιολογούν την αύξηση του ορίου.
Το σχετικό διάταγμα, που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως στις 20 Ιουλίου, θα τεθεί σε ισχύ σε τρεις μήνες. Κάτι το οποίο σημαίνει ότι ότι από τις 20 Οκτωβρίου και μετά, όλες οι στοιχηματικές εταιρίες και τα online casino που δραστηριποιούνται στο Βέλγιο, πρέπει να συμμορφωθούν με την νέα κατάσταση.
Οι αλλαγές αυτές δεν ήρθαν τυχαία. Διάφοροι αξιωματούχοι της κυβέρνησης και όχι μόνο υποστηρίζουν ακόμη την πλήρη απαγόρευση διαφημισεων που αφορούν τα τυχερά παιχνίδια, ενώ προωθείται ένα βασιλικό διάταγμα με το οποίο επιχειρείται απαγόρευση για τις περισσότερες μορφές διαφήμισης μέχρι το τέλος του έτους και κάθε μάρκετινγκ στον αθλητισμό έως το τέλος του 2024 που σχετίζεται με το στοίχημα και το καζίνο.
Η απαγόρευση θα περιλαμβάνει δωρεάν παιχνίδια επίδειξης, διαφήμιση σε έντυπα μέσα, αφίσες σε δημόσιους χώρους, εξατομικευμένη διαφήμιση μέσω e-mail ή άλλα “ψηφιακά μέσα” και μάρκετινγκ σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, κινηματογράφους, ιστότοπους, ψηφιακά κανάλια, πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, περιοδικά και εφημερίδες.
«Το Βέλγιο ακολουθεί τη διεθνή τάση. Η Ιταλία και η Ισπανία έχουν εφαρμόσει πλήρη απαγόρευση διαφήμισης και η Ολλανδία και το Ηνωμένο Βασίλειο επεξεργάζονται παρόμοιους κανόνες», σημείωσε χαρακτηριστικά ο Υπουργός Δικαιοσύνης, Justice Vincent Van Quickenborne.